top of page
Search
  • Writer's pictureMuSa Musiikkia Saatavilla

Kiia

Moikka!

Mä oon Kiia Hoikka, 17-vuotias tyttö ja opiskelen Kotkan lyseossa. Mun harrastuksiin kuuluu musiikin ohella kuntosalilla käyminen ja tykkään myös viettää aikaa ystävieni kanssa. Pääosan ajasta vie kuitenkin musiikki, joka on ollut osa mun elämää aina vauvamuskarista asti. Olen musiikin osalta monessa mukana, sillä olen soittanut pianoa 5-vuotiaasta lähtien ja laulanut eri kuoroissa ja bändeissä vuosien varrella. Lisäksi kävin peruskoulun musiikkiluokalla ja aloitin yläkouluikäisenä laulutunnit. Tällä hetkellä MuSa NY:n lauluhommien ohella laulan Kotkan lyseon kuorossa, käyn piano- ja laulutunneilla, opiskelen musiikin teoriaa musiikkiopistossa ja soitan koskettimia, sekä laulan bändissä.


120 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page