top of page
Search
  • Writer's pictureMuSa Musiikkia Saatavilla

Sofia

Moi! Mä oon Sofia Salonen ja oon vasta 18-vuotta täyttänyt tyttö Kotkasta. Alunperin oon Kuopiolainen, mutta muutin tänne etelään ykkösluokalle. Koulua käyn nyt Kotkan Lyseossa ja oon saanu sieltä uskomattoman ihania kavereita.


Mun perheeseen kuuluu vanhemmat, isosisko, joka asuu nyt Helsingissä sekä meidän ihana koira. Harrastan tanssia Kotkan tanssiyhdistys Movella ja tanssiharkkoja on pari kertaa viikossa. Meillä on kavereiden kanssa bändi, ja olen siinä myös mukana laulamassa. Kotona tykkään soitella kitaraa ja pianoa. Koulussa oon osallinen monissa eri jutuissa kuten kuorossa, ja tähän meidän yrityksen ylläpitämiseen kuten sosiaalisten medioiden päivittelemiseen kuluu mun aikaa.


Tykkään laulamisen ja tanssimisen lisäksi piirtää, leipoa, pelata kaikenlaisia pallopelejä, käydä kavereiden kanssa kahvilla ja matkustaa! Laskettelun ja jalkapallon aloitin todella nuorena ja ne ovat olleet lähellä sydäntä.

Ps. Mun ihan ensimmäinen lauluesitys oli Kuopiossa Pakkaspäivillä 3-vuotiaana ja lauloin siellä Tuiki tuiki tähtösen!



59 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page